nemblog

Nem akarok blogot írni, mert kapkodós műfajnak tartom. A kommentelőkkel meg az a baj, hogy gyakran nekik van igazuk. Némelyik jobban ért hozzá, vagy pontosabban látja a lényeget, mint én. Legszívesebben továbbra is statikus lapot írnék, 1-2 cikk/év sebességgel, de az ilyenek lassan már múzeumba kerülnek. Szóval blogot írok, de fenntartásaimat fenntartva odaírom, hogy ez a blog: nemblog.

2016.05.13. 09:49 neofrix baszmacs

Pitypang-e a rukkola?

rukkolapitypang_1.jpg


Azt hallottam, hogy a rukkola egy nemesített pitypangféle. Felőlem aztán lehet, nem vagyok botanikus, még koca se. De gyanús volt, hát rágugliztam.

Beírtam: rukkola pitypang. A találatok jó részénél már a betekintősorban ott volt, hogy a rukkola nem más, mint a pitypang (más néven gyermekláncfű) nemesített változata. Kész, eldőlt, rokonok.

Aztán megnéztem, mit mondanak a botanikusok: azt, hogy semmi közük egymáshoz. A pitypang a fészkesvirágzatúak, a rukkola a keresztesvirágúak rendjébe tartozik. 

Én pedig a rosszul választott keresőszavakkal magam köré gyűjtöttem azokat, akik szerint ez a két növény közeli rokona egymásnak: csupa fogyókúrás meg életmódtanácsadós oldalt.

Tanulság: hülye kérdésre a Gugli is tud hülye választ adni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemblog.blog.hu/api/trackback/id/tr698712930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása